Ben 14 haftalık hamileyim fakat pisikolojim aşırıı bozulmış her attığım adımda bebeğe birşey oldu sanıyorum paranoyaklığın en üst seviyesini yaşıyorum resmen sevinemiyorum bile kesin birşey vardır diyorum 12 haftada gördüm bebeğim sağlıklı herşey yolunda ama zihnim beni rahat bırakmıyor çok yoruldum çok ☹️başına gelen varmı? Bunu nasıl atlattınzı? Bebeğin iyi olduğunu henüz haraketlerini hissetmezken nerden bilebilirim? Yaşadığım ülkede istediğin anda ultrasona koymuyorlar