Bnmde 37.haftam 3gun önce ilk defa kasıklarım karnım gece uyurken çok ağrıdı korktum birden,ama bidaha olmadı.alt tarafım çok ağrıyor bas assagi pozisyonda olduğu için sanırım oturup kalkarken yürürken hissediyorum ağırlığı çok fena ve kalcam çok ağrıyor özellikle sağ tarafa yatınca uykumdan bile uyanıyorum geziyorum geceleri evin içerisinde😔