Daha yolun başındayım cinsiyet öğrenmemize var ama ben evlenmeden önce kızım olursa hüda Liya koymak istiyorum dedim herkeste olan isimleri sevmiyorum ve kuranda geçen bir isim olsun istiyordum eşim de erkek ismine benziyor dedi sinirlendim hiçte erkek ismi değil dedim bunun için erken olabilir ama anlayış göstermesini isterdim söyleye söyleye alışır insan ne var isimde normalde anlayışsız değildir Allah razı olsun herşeyde yardımcı olur bana ama bunda taşa takıldık 😒