Gizem_lina05 canım benm 9500 dü beta hcgm 5. Haftamda evham yap diye demiyorum 🙏Benm arkadaşım da aynı durumu yaşadı herkeste farklı gösterebilir. Onun ki geç döllenmeydi senin ki de öledir belki. e nabızda benmde tahlillermde kırmızı şeyler var doktor tahlili görünce bir şey demedi😏 hiç evham yapma Rabbim hayırlısını verir. Benm de kanamam oldu kahverengi lekelenmem oldu düşük ilacı kullanıyorum hala inan ne evhamlar yaptım kendi moralimi bozmaktan başka işe yaramıyor 🤦♀️