Kumru_02 ablamda vardı ilk senesinde bi kez hamile kalmıştı ikiz bebek düşürdü..sonra 2 sene bekledi tedavi oldu ama yok, olmayınca umudu kesti..kabullendi durumu kendi kafasında çok büyütüyodu,sonra bi anda hamile kaldı,şubat sonu kızını kucağına alıcak nasipse🥰