eylemmm21 17.hftadaym doktor muayene etti alttan dün aklima takildi rahim agzi uzunlugu 3cm yazmis bu iyiymi kötümu pek bilgim yok yardimci olurmusunuz🙏
Cigdem91 eylemmm21 bana alttan bakmadı tuvalete sıkışık gel dedi sıkışık gittim ultrasonu tuttuğu an çok iyi dedi ölçüm bile yapmadı erken doğum beklemiyoruz dedi kaç cm çıktı onu bile bilmiyorum 😨