Benim bildiğim ben öyle yapacam Allah nasip ederse dogum başladıgında derin bi kapta suya koyup abdest alıp yasin amme tebareke okuyup sudan içiyorsun o açıldıkca seninde açılman rahat oluyor doğum bittiği zamanda sudan cıkarılması gerekiyor o toparladıkca senin rahminde toparlanıyor