Hanife_ikranuR ilk kızımda prima,, tartışmasız süper sonra fiyatlar uçtu biraz 3 numaradan sonra slepy aldım fena değil prima kadar kalite bekleme, bu çocuğum içinde molfix yenidoğan 100 lü paket daha kullanmadık ama yorumları çok iyiydi deneyip göreceğiz 👍🏻