Gkcenn hadi ya 😬 ben ilk 37+3 de oldum çatı muayenesi sonra 38+4 de gittim tekrar baktı açılmam falan var mı diye 39+3 de tekrar gittim yine aynı şekilde baktı, sadece yumuşama var benimde 🤷🏼♀️ siz başından beri normal istediğinizi bariz belli etmişsiniz herhangi bir sağlık sorunu olmadığı sürece normal istediğinizi yine dile getirirseniz anlar belki, gerçi biz ne dersek diyelim birazda bebişe bağlı bi durum şimdi ben normal olucam diyorum ama gidişata göre sezaryene de dönebilir 🤷🏼♀️ hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız gönlünüzden geçen şekilde 🥰