Arkadaşlar merhaba reglin başlamasına 4 gün var. Henüz test yapmadım. Regl bekliyorum ama son 1 haftadır göğüslerim cok ağrıyor ve midem aşırı bulanıyor. Erken diye düşünüyorum bulantı icin ama yaşayan var mı daha önce ? Gebelik belirtisi olabilir mi ? Erken mi?