Gizem8610 Merhabalar Aranizda egede tup bebekle hamile kalan hamislerimiz varmi acaba ? Ben onlardan biriyim 🙂 Allah hepimizin kucagina saglikla bebeklerimizi almayi nasip etsin Su an 7+5 teyim.
Dykdyk Gizem8610 Egede değil ama bende tüp bebek hamilesiyim. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏