Dlrcem Ben derya kanza güle gıdıyorum ana binada çok çok memnunum. Daha once b blokta fatma hanıma gıdıyordum suratsız bı bayandı 2. Muaynemden snra degıstırdm haftalardır Derya hanımla devam edıyoruz bırdaha hamıle kalsam bırdaha ona giderim 😊 B blok doktorları 55 tl ana bına doktorları 85 tl muayne bılgın olsun