Bitutamkahve Hamileliğiniz nasıl geciyo . Sizi zorlayan durumlar neler .bebek alışverişine başladınız mı ?neler aldınız 😍
Kbraozkn Bitutamkahve çok şükür rahat herşey yolunda sadece uyurken birazcık zorlanıyorum alışverişe başlamadım bi tek bi tane 5li çıkış seti aldım
Seymassrioglu Bitutamkahve 40 tane zıbın hem uzun kol hem kısa kol karışık 3 set hastane çıkışı 4 tane battaniye 2 adet emzik 20 tane şapka burun aspiratörü ateş ölçer tırnak makası yenidoğan bez bi tanede biberon
Denizzz88 Bitutamkahve 26+2 olduk 12 itibariyle 😊 bi problemim yok çok şükür. Alışverişide pek bişey almadım daha bi arabasını aldık diğerleri öyle müslin,ağız bezi,battaniye bide bikaç 3-6 ve 6-9 aylık kıyafetler almıştım anca alıcam önemli şeyleri
Bitutamkahve Seymassrioglu 40 tane zıbın fazla gibi geldi bana. Ama baya almışsınız 😍 sağlıkla giysin hepsini inşallah.
Seymassrioglu Kbraozkn sadece alışverişe çıkan ben olmayınca annem ve ablamda çok yüklendiği için bu duruma biraz fazla ama bı dediğiniz gibi 7-8 ay idare eder
Bitutamkahve Denizzz88 valla ben kıyafet konusunu hallettim hepsi tamam. Şimdi sadece beşik dolap bebek arabası şampuanları falan kaldı.🤭 bi anda yüklenmek istemedim her ay ayrı birşey aldım.
Merve599 Denizzz88 merhaba canım bizde 26+2 yiz 😍bebek arabası tercihin ne oldu ben bir türlü karar veremiyorum da
Gizem97 Bitutamkahve 26+2 olduk bizde bel ağrısı yaşıyorum bazen bacağıma vuruyor o benim için zor oluyor 🤗 odasını aldım yavaş yavaş dizayn ediyoruz, 2 10 lu hastane çıkışı zıbın takımları aldım 4 5 tane tekstil olarak 30 dan sonra kilosu hakkında bilgim olunca almayı düşünüyorum ❤️❤️
Bitutamkahve Gizem97 bel ağırısi bende de var canım. Doğuma kadar idare edecez artık.😊 uykusuzluk başladı bende . 😀 ee bizimki de gece kuşuu . Gece oldu mu kıpır kıpır maşallah 😀
Merve599 Bitutamkahve bizde 26+2 yiz iki gündür falan adet ağrısı gibi ara ara ağırlarım oluyor yalancı sancı ymış sanırım bu hafta kontrolüm var doktoruma danışacağım bakalım..ben alışverişi bitirdim gibi bebek odası geldi kıyafetleri yıkandı ütülendi 😂anneyanı beşiğimiz de hazır sadece bebek arabası reflü yatağı birde bakım ürünleri kaldı e bebek indirimini bekliyorum😊
Gizem97 Bitutamkahve evet gece ayrı bir heyecanlı bizim bebişler makat gelişi duruyor çoğu zaman kızım bol bol tekmeleri kasıkta hissediyorum, sonra hop lavaboya kısa döngü içinde kaldım sabaha kadar 😂
Bitutamkahve Merve599 ben kabin boy almayı düşünüyorum kesin onu alacam. Diğerleri ağır açıp kapaması zor . Kullanışlı değil hem bebek hemde benim için bence kabin boy bebek arabaları gayet iyi
Denizzz88 Merve599 merhaba canım biz inglesina aldık arabayı etrafımızda kullananların tavsiyeleri üzerine gerçekten hafif ve tek elle açılıp kapatabiliyorsun güzelmiş beğendim bende inglesina zippy pro modeli hepsiburadadan almıştık
Mutluuyuvaa Bende 26+3 haftalığım nerdeyse bebişimin herşeyi hazır dolabıyla şifoniyeri kurulucak bu hafta bir kaç eksiğide yavaş yavaş halletmeyi planlıyorum 😌 bel ağrısı ve mide bulantısı yaşıyorum nedense bugünlerde 🥺
Bitutamkahve Mutluuyuvaa normal canım bel ağırısı bebek büyüdükçe kaburgalaera baskı yapıyomuş. bende de var aynı durum idare etmeye çalışıyorum ☹