Bbgkdk Kbryagci38 aynen doktorumuz bize de 10 Mayıs dedi ama bende nisan sonu olur diye düşünüyorum ☺️
Beliz2 tubacifci93 benimde öyle oluyo daha uzun zaman var daha iki aylıgim oraları dusunuyom bende 😄🙈
tubacifci93 Beliz2 Yolun başındasınız zaman bazen çok hızlı bazende durmuş gibi geliyo valla bide bizim riskli olduğundan sanki hiç geçmiyo rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bizde son günleri görürürüz bir an önce🙂
ikizannesi172011 Gamze0502 Amin canim insallah hepimiz hayırlısıyla yavrularımızı kucagimiza alalim insallah 🙏🥰normal canim oyle oluyor 34 haftadan sonra baya hareketli oluyorlar 😊