Gamze0502 Allahim saglicakla kucaginiza almayi nasip eylesin inşallah 😊 benimkilr de cift yumurta suan 37+4 dr. 39 kadar gidelim normal dogum bekliyoruz gelmezlerse alacagini soyledi 😊 Benim hamileligim rahat gecti canim oncelikle stres felan varsa uzak dur tadini cikar hamileligin Alllah korusun erken dogum riski oluyor ikizlerde ben 30 haftaya kadar igne vurdurdum sana da vermislerdir zaten normal rutin hayatima devam ettim yememe icmeme dikkat ettim kasar ve muz i yi i kilo yapıyor benimkiler 3kg gectiler cok sukur sagliklari yerinde simdilik beklemedeyiz normal dogumu 😊