merhaba anneler 10+3 teyim 2.ci gebeliğim ilkinde malesef ki gebelik tansiyonum cikti son ayimda bu hamileligimde ise bu kadar erken olacagini beklemiyodum bazen şiddetli baş dönmesi yaşıyorum ve cok stres oluyorum.bu durumu yasayan hamile anneler sizler neler yapiyosunuz bu durumda gerçkten fikre ihtiyacim var.