svvlata Kızlar merhaba doğum yapalı 22 gün oldu. Happy Kids’e alışamadığım için buraya yazmak istedim. Biz hem meme hem mama olarak ilerliyoruz. Genelde anne sütü içiyor ama geceleri tok tutması için mama kullanıyoruz. Hastanedeyken eşim Aptamil almış ilk hafta çok güzel 4-5 kez kakasını yapıyordu şimdilerde ise 1-2 kere anca ve yaparken nedense zorlanıyor kızım aynı şekilde gaz çıkarırken de. Kakası aslında normal. Yüzü felan kızarıyor. Gaz damlası felan da kullanıyoruz. Ebemiz olabileceğini söyledi ama benim merak ettiğim mamadan kaynaklı olabilir mi? Birçok yerde Hipp Combiotic mama öneriyorlar. Sizlerin fikirleri nedir? ☺️
Babyy1S svvlata mamadan olabilir aptamil genelde gaz yaptigini duydum hıpp kullaniyorum gaz problemimiz yok kendisi cikartiyor gazını kakasını da rahat yapıyor bebegm 47 gunluk mamadan yana bu zamana kadar problem yaşamadık hiç hıpp combiotic teneke kutu olanini oneririm
svvlata Busbus58 Mama arayışına geçtim doktor değişikliği yaptık şuan ki doktorum da sma vermiş. Her bebeğin bünyesi farklıdır aslında hangi mamaya alışacağını kendileri belirler ama araştırmalarım sonucu birçok insan hipp önermiş çok kararsız kaldım.🤦🏼♀️
Busbus58 svvlata üstte kalsın diye yazıyorum vardır bilen annelerimiz. Burdada hipp markasına çok denk geldim
Eski9 Canım gece neden mama veriyorsun yanlış anlama yargılamak için sormuyorum bebiş kilo mu almıyor sütün mu yetersiz eğer sütun varsa gece de emzir hem gece emzirmeleri sütü arttırır soruna gelince maalesef ki mama içen bebekler tuvalet sorunu yaşayabiliyorlar eğer sert kabız gibi değilse sorun olmaz diye düşünüyorum karnına masaj yapabilirsin gündüz gazı ve tuvalet yapabilmesi için mama da bebeğine iyi geleni senin bulman gerekiyor Aptamil hipp vs bir suruu mama denediktten sonra Bebelac iyi gelmistii benim kızıma her bebeğe farklı mama yarar
svvlata Eski9 Yok canım Estağfirullah. Sütüm yeni yeni kendine geliyor o yüzden aç kalmasını istemiyorum. Masaj da yapıyorum gün boyu. Mamayı da daha 1 ay olmadan korkuyorum sürekli değiştirmeye. İlk doktorum aptamil dedi şuan ki sma verdi. O yüzden sorarak yönelmek istiyorum bende . ☺️
svvlata Babyy1S Bende çok duydum o yüzden kullananlardan da yorum almak istedim. teşekkür ederim. Bu arada kilo alımı nasıl, kimi yerde kilo aldırmıyor gibi yorumlar yazmışlar ama ?🤗🙏🏻
Eski9 svvlata en iyi mama Aptamil diye biliyorum ama kabızlık sorunları yapabiliyor bebeklerde mamaya yine de çok alıştırma canım önce hep emzir sonra mama ver meme reddi yaşama sonra çok akıllılar valla minnoslar hipp mama da iyi ama
Babyy1S svvlata 1 ayda 1700kilo aldı doktorumuz hatta biraz fazla almiş dedi saat aralığını uzatmamı istedi ama kilo cok guzel aldiriyor gecen tartıya ciktık 15 gunde 1kilo almış deneyerek hangisi ona uygun ogrenirsiniz bi deneyin belki sever hıpp i ❤
Htcklygt Mamadan diye düşünüyorum bende , ama aynı bez meselesi gibi mama meselesi de , çocuktan çocuğa değişkenlik gösteriyor:(
svvlata Htcklygt Maalesef, bende daha yeni diye de mamaların hepsini denemek istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım.🙄
ebrarecem Aptamil çok gaz yapıyor bebeklerde. gece belki uyku halinde olduğu için daha zor sindirir gündüz mama verip gece anne sütü versen daha iyi olmaz mı.
svvlata Eski9 Gün boyu emziriyorum canım da gece nedense çok acıkıyor o yüzden 1 kere de olsa mama vermek zorunda kalıyorum.☺️