Mandalina91 Kerim ismi nasıl kızlar? Eşim Türk ismi beğeniyor, ikinci ismi de öyle olsun diyorum ama Kerim’e çok uzak.
Busbus58 Mandalina91 kerim ismi çok güzel bir isim canım ama ben öğretmenim okulda uygunsuz şeylere şahit oluyorum. Bu isimle alakalı çok kötü şekilde hitap ediyorlar ☹️ Üzülerek söylüyorum ama başka isim koyun derim
Gizmolata Mandalina91 meslektaşıma katılıyorum bir öğretmen olarak kerim isminde olan çocuklar bazı ismlerde olduğu gibi akran zorbalığına uğruyor
Ballilokmacik Mandalina91 canım Kerim ismi çok güzel fakat tek başına kullanılması uygun değil. Yani Abdülkerim olarak kullanılması gerekiyormuş. Ayrıca arkadaşların dediği gibi ilerde kötü esprilere maruz kalabilir..
Mandalina91 Busbus58 aynısını eşim diyor, özellikle erkeklerin arasında çok uygunsuz yerlere çekildiğini belirtti. Teşekkür ederim dürüst cevabınız için ☺️