Mucizeeemmmmmm İlk bebeğim olucak 36 haftalığım emzirmek nasıl bir duygu huylanmıyormusunuz bunu çok merak ediyorum
Busbus58 Mucizeeemmmmmm ilk başta bi garip geliyor ama çoook güzel bi duygu 🥰 hele bide elinizin üstüne elini koyuyor gözüylede sizi izliyor ya ayyy tarifsiz😇😇😇
Serpil-3 Mucizeeemmmmmm hayır tabiki huylanmıyorsun çok güzel bişey ve biraz büyüyüp sütü çok çok çekince o sesi duyarsın ve sütünün indiğini göğüslerin sızlamaya başlar emzirmek harika bişey