Kızlar ben kendimi bildim bileli meyve yiyemiyorum yani tadını çok seviyorum fakat ağzımda çeviremiyorum çok kötü oluyorum her meyve için durum böyle
hamileliğimi Ankara şehir hastanesinde öğrendim tatildeydik
kadın doğum doktoru meyve önerdi ben de dururmumu anlattım beni psikiyatriye yönlendirdi doktorun adını hatırlamıyorum
gittim kapıyı çaldım içeri girdim adam otur bile demeden direk ne vardı dedi dedim kadın doğum yönlendirdi de der demez vajinismus mu dedi hayır dedim oturtsa anlatıcam dert ayakta denir mi
dedim ki meyveler le alakalı dedim ben manavmıyım diyo dedim ki meyve yeyince çok kötü oluyorum dedi ki benimle ne alakası var hanımefendi gidin alerji testi yaptırın Allah Allah diyor
salak ya siz insan gibi ilgilenmeyeceksiniz galiba dedim kapıyı çarptım çıktım 😅😅
Allaha şükür yavrum için çok zorladım kendimi ve atlattım şimdi her gün yiyorum şükür
aklıma geldi de gece gece yazmak istedim yine küplere bindim sinirden 😁😁