Yeppudaa ben 19 da gittim vallaha bu cihaz da görünmez demisti sonra 20. Hafta da detaylıya girdim devlette bacaklari poposu aşağıda göremedik dedi hic iyi değildi devlet hastahanesi (aksaray devlet hastanesi) neyseki 12 haftamda ozeldeki doktorum söylemişti kizim olacağını biliyordum zaten detaliyi da devlette hic bisey demedikleri için tekrar ozelde yaptırmıştım. Devlet hastaneleri bi ise yaramıyor cihazlar cok kötü cok eski