Kızlar bir şey sormak istiyorum 36+1 günlük bebeğim. Karnım iyice şişti ama şöyle bir şey hissediyorum birkaç gündür. Göbeğimin yani karnımın üst kısmı ağrıyor. Hatta minnacık eğiliyim o kısım daha fazla acıyor. Anlayamadım neden biraz panik yaptım. Arkadaşımın da kızı var 9 aylıkkkk çok tatlı bu ara beraberiz minnak hep kucağıma geliyor alamıyorlar da bırakmıyor😂 acaba onu kucağıma almamdan da kaynaklanıyor mudur?