Merhaba kızlar.. kafamı kurcalayan bir konu var tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım.. 19+5 gebeyim şuan.. doğum yapacağım doktoruma ilk başladığımda bana tüp bebekle hamileliklerin sezeryanla doğum yapabileceğini normal doğumu önermediğini söylemişti benim duruma göre değerlendirelim dememe rağmen çok ısrarlıydı sezaryan komusunda.. zaten hassas bebekler hassas davranmak gerek diyordu.. bende baska doktorlarada bu konuyu danıştım ve hepsinden aynı yanıtı alınca mecburen tamam demek zorunda kaldım.. bugun kontrolümde doktorun normal doğumu düşünüp düşünmediğimi sordu tekrar şaşırdım.. ben isterim ama siz olmaz deniştiniz dedim.. benim gebeliğim allaha şükür risksiz ve nornal gebeliklerin cogundab bile cok iyi gittiği içim aslında deneyebiliriz dedi.. şimdide kafam karıstı.. sormak istediğim tüp bebekle hamile kalıp normal doğum yapan varmı arkadaslar?? Yada sizin doktorlarınız ne diyor??