Bahar4141 yürürken otururken sürekli ağrıyordu bi sabah uyandım annem kahvaltıya cagirdi hazırlanıp oraya gittim ama uyandığımda hayla vardi kalçanın üstünde ağrı annemle kahvaltı yaptık sonra markete gittik alışveriş yaptık eve geldik aksam oldu eşim aradı geliyorum hazırlan die ağrılarım iğne batması gibiydi sabahtan aksama kadar sıklaştı ondan önceki günler normal ayrıydı ama neyse eşime soyledim hastaneye gidelim dedi gittik nts ye bağladılar 7 cm açıklık var doğumun başlamış dedi ama benim suyum yada nişanım gelmemişti aksam saat 22.30 da gittik hastaneye 01.35 de kızımı aldım kusagima 39+3 ile kızımı doğurdum doktora sorduğumda doğum sancın kalçana vurmuş o sebepden doğum sancı olduğunu anlamamışsın dedi doktorum bu şekilde oldu ilk doğumum ikinciye hamileyim Rabbım kolay doğumlar nasip etsin hepimiz sağ salim sağlıkla inşallah yavrularimiza kavuşalım