Zhrblt bebek bir şekilde çıkar onda sıkıntı yok ama annede yırtık oluşursa onun iyileşmesi daha zor oluyor. Çünkü yırtılırsa ya makata doğru yada klitorise doğru yırtık oluşuyormuş. Makata doğru oluşursa büyük abdestini tutamama gibi sorunlar oluyormuş. Klitorise doğru yırtılırsa da haz alma olayı bitiyormuş. Görümcem hemşire o bana böyle açıklamıştı. Derste öyle görmüşler🤷♀️