Kzbn-1234 hiç sormayın yeni evliyken oldum ben ve 15 yıl çektim desem neler yapmadım geçmedi kurtulamadım sistit deniyor ona çok bela birşey cipro antibiyotik le yaşadım 10 yıl en son cranberry diye doğal bir ilaç buldum geçti kurtuldum ardına sezaryen oldum sonda takıldığı için yine olmaya başladı şimdi yine hamileyim sarımsak yutuyorum her sabah