Eski9 Elektrikli göğüs pompası ne marka aldınız kızlar ? Mamajoo nasıl acaba lansinoh kullananlar memnun mu hangisini almalıyım lansinoh yakında e bebekte indirime girecek sanırım.
Avakado-34 Eski9 ben şu an kullanıyorum 😆 çok memnunum bu aralar en yakın arkadaşım kendisi , bebeğim yoğun bakımda olduğu için 🥺 Ama gerçekten iyi ki almışım . Teklisini Amazon’dan 230 TL gibi bi fiyata almıştım. Tavsiye ederim
Zeynepreyyan Eski9 mamajoo pek sevmedim ben bende var ama çok memnun olanlarda var. Kişiden kişiye göre değişiyor
Kubra-kurt-aksoy Eski9 bende lansinoh almayı düşünüyorum. Çevremde kullanan kişiler hem biberonundan hem elektrikli göğüs pompasından memnunlar.
Attent Eski9 ben kiwi marka aldim 119 tl cekim gücü harika icinde kendi biberon başlığı falan var cok kullanışlı valla
Cansu101706 Tatlım lansinoh mamajo avent bunlar iyi markalar. Hangisini alırsan al sorun olmaz. Ama cebine uygun olanına bak avent çok pahalı mesale
Eski9 Cansu101706 avent alamam zaten lansinoh duydum memnun sanırım herkes ama oda biraz pahalı indirime girerse onu alacağım mamajo bilmediğim için sorayım dedim
mrsbiyolog Benim arkadaşlarım Lansinoh kullanıyor elektirikli çift pompalı olandan( tek pompalının motoru daha düşükmüş öyle dediler) çokta memnunlar. bende geçen ay amazondan aldım çiftliyi 410tl indirime girmişti.
Eski9 mrsbiyolog ya birşey dikkatimi çekti geçenlerde sanki e bebek te çiftli 500 lira civarındaydı hatta kuzenim almış ben ikili aldım dedi baktım öyle bir fiyatı vardı geçenlerde yeni ikili göğüs pompası diye girmişler fiyat olmuş 800 küsur indirim gelecek diye mi yapıyorlar anlamadim
mrsbiyolog Eski9 ben baktığımda çiftlisi yoktu ebebekte teklisi vardı 450 civarındaydı. Bugün gördüm gelmiş 800 küsür olarak. Akakçedende bakın derim ben amazona o şekilde ulaştım.
Melos123 Eski9 ben instagramdan birinde görmüştüm mamajoo önermişti yorumlara da bakınca mamajoo aldım indirimdeyken.
Dselda Kızlar nask kullanılıyor bu ? Haftaya doğum var yanımda götürecm ama nsl kullanılıyor bilmiyorm