Merhaba anneler🖐
bebeğim 4kilo olmuş,40haftalığım.
Doktorlar doğumdan sonra rahim sarkması,idrar kaçırması,çok fazla sayıda dikiş sorunları olabilir diyor kilolu bebekten dolayı😞
normal çok isterdim ama bu riskler çoksa sezaryen isteyeceğim.
4kilo ve üstü normal doğuran anneler sizin nasıl oldu,doğumdan sonra problemler oldu mu?😞