Ezel_hazel Ozlem0342 valla özellikle yaptığım bir şey olmadi rutin ev işleri süpür sil çamaşır yemek . Ev dubleks çamaşır asmak için hep yukarı merdiven çıkıp iniyorum belkide ondan . Açılma var ama başka bisey yok bendede
Minisannesi2904 Ezel_hazel benim yapmadığım şey kalmadı yürüyüş merdiven squat plates ev işleri evin içinde hareketliyim ztn son 7 gün kaldı ama açılma yok bişi yok 😂😂 sanki bebiş midemin üstüne oturmuş gibi bazen öyle sıkışıyorumki nefes alamıyorum
Minisannesi2904 Mucizeeemmmmmm son 7 günüm 🙈 çarşamba kontrolüm var şu anlık bir belirti yok kasılmalar dışında bakalım normal doğum gözüküyor aksilik olmazsa hangisi uygunsa o olcak hayırlısı olsun herkes için 🤲🏻
Ezel_hazel Nazlicann1993 en son 2 cm di doktora baskı var alttan dedim cuma günü bakacaktı alttan bende bakmayalm biraz daha beklesin dedim çoğaldıysa 4-5 cm olursa yatırırm dedi . Pazartesi kontrol var muhtemelen bu sefer bakar çünkü çok baskı var
Ozlem0342 Ezel_hazel yarın benimde kontrolüm var halbuki cok hareketli biriyim annem gile yürüyerek gidiyorum evde 20dk ayarlayıp dolanıyorum kendime dün mutfak dolaplarımı temizledim ne varsa yıkadım yerleştirdim 😂 ama ogluşum icerde memnun galiba hic boş durmam ❤️ Hayırlısı olsun bakalım Allahım yardımcımız olsun 🤲🏻🥰
Ezel_hazel Ozlem0342 bende öyle hiç boş durmuyorum bide 2 yasinda kızım var boş olmak ne mümkün ama gelmeyince gelmiyor işte bakalım hayırlısı artik inşallah suyumuz gelir sonra hemen sancımız gelir sağlıcakla kavusuruz 🙏🐣
zynb_ozkn Mucizeeemmmmmm son günlerimiz bizimde 38+4 artık çok yoruldum hâlâ kusuyorum gelsin istiyorum
Neslihanaras 25 Şubat sezeryanla aldıracaklar tabi çok kasılmam var rahîm kemiklerim dahi çok ağrıyo erken doğum olma riski var dedi doktor , ciğer geliştirici iğne yapıldı her ihtimale karşı bakalim hayırlısı olsun