oykuduru21 Güzel anneler bugünlerde temizlik çok önemli biliyorsunuz 😅 Spin mop kullanıyordum 2 kere bozuldu sıkıldım artık siz ne kullanıyorsunuz ? Vileda ultramat turbo kullanan varsa yorum yapabilir mi 🙂
Smanrsmsk61 oykuduru21 üzerinde 2 yıl garanti yazıyo aldığım mağaza ilgilenmiyoruz diyo pedalı daha 1 sene olmadan kırıldı güzel bi vileda ama ne bilim biraz dandiklik var gibi turbo için söylüyorum bu arada 😄
midekoruyucu oykuduru21 ay valla bende sıkıldım bendeki kovadan geçenlerde sinirlendim vurdum bi tane kırıldı kenarı 😂 şimdi ne alacağımı da bilmiyorum bunu da çok beğenmiyorum, çıkmazlardayım
oykuduru21 Smanrsmsk61 bunu da bozarsan yerleri elinle silersin dedi eşim 😂😂 o zaman onu eliyoruz.. şuan ne kullanıyorsunuz onu mu hala
oykuduru21 mercimekkoftesi1 pedalı kırılıyor diye çok yorum okudum açıkçası, sıkarken su sıçratıyor mu acaba
babymom- Ben silvanin mopunu kullanıyorum kovası olmadığı için yıkayıp silmek biraz yorucu oluyor ama inan onu kullandıktan sonra başka kullanamadim tertemiz yapıyor ve hiç su lekesi bırakmıyor zemini patlatıyor
mercimekkoftesi1 oykuduru21 pedalı hiç kırılmadı, su sıçratmıyor. Ki ben haftanın 5 günü temizlik yapan biriydim şimdi hamileliğim riskli diye yapamıyorum. Köpeğim vardı evde su içip yerlere damlatıyordu çok sık siliyordum evi ona rağmen sapasağlam duruyor hala
oykuduru21 midekoruyucu vileda turbo pedallı alıcam ben, ultramat Turboya o kadar para verip pedalının kırılmasını kaldıramam 😂
oykuduru21 ozgeya derin temizlik için uygun oluyor mu, günlüğe daha uygun değil mi bez değişme sıkıntısı vs var mı 🌸