cansin95 damlali bende 18deyim dün bıçak gibi bi batma vardı karnımla göğüs kafesi ortasında tuhaftı ama bir bardak soğuk süt içtim biraz yürüyüp sonra uzandım iyi geldi ayran veya süt iç dene bi eşim maden suyu iç dedi içemedim onu kötü geldi gibi oldum
Mothersgirl damlali cansin95 ben de 19 haftalığım. Geçen hafta bende de ağrılar oldu ilk defa. Göbek deliğimin hemen altında boydan boya biraz araştırdım rahim büyüdüğü için böyle ağrıması normalmiş. Ama çok aşırı şiddetli bir ağrı değildi benimki.
Mothersgirl damlali evet çok acı verici değil ama hissedilir bi ağrı özellikle sanki yatay bir çizgi üzerinde ağrıyor.
damlali Mothersgirl benimsen geçerler inşallah dua edin zaten pembe akıntıyla ugrasıyorum bide böyle olunca üzüldüm hayradır inşallah
Mothersgirl damlali inşallah geçer bir sıkıntı olmaz 🙏🏻 Ama yinede bir doktora danışmakta fayda var için rahatlar en azından