Şuan 10+5 haftalık hamileyim ve yaklaşık 2 haftayı geçiyo belkide kuyruk sokumumda ağrılar var bebeğim günüyle uyumlu gidiyo kese yukarda kanamam yok gayet sağlıklı ama böyle ağrılar beni çok korkutuyo kasıklarımda da ara sıra batmalar oluyo bu durumda olan var mı olan varsa geçmesi için yaptığı ekstradan bişey var mı 🙏