Aysn34 9+3 hamileyim ve rüyamda kızımın olacağını gördüm benim gibi görüp aynı çıkan varmı😊### gebelik
Cansu101706 Aysn34 canım bebeklerimin ikiz olduğunu biliyordum. Rüyamda ikiz kız bebek emziriyordum. İkiside erkek dedi doktorum
Pnrss06 esilemerveker ben daha hamile deilken devamlı kız bebek görüyodum rüyamda .Şimdi 5 haftalık hamileyim.Bende acaba önceki düsük yaptıgım bebegim kızmıydı onumu görüyorum acaba diye düşünüyorum.
Sonsuzguc Aysn34 bilmiyorum bende dün gece rüyamda sezeryan dogum yapmıstım ameliyathaneden yürüyerek geliyordum cok iyiydim hic karnım falanda acımıyordu 😄 ya ne güzelmiş böyle birde sezeryan cok acıyor diyorlar diyorum 🙈 ilk dogumum normaldi benim su anda 40+1 olduk hala bekliyoruz uzatmalardayız bende abuk subuk rüya görüyorum 😄 He rüya oldugu icin sezeryan acımıyor demişimdir tabi rüyada insanın canı acırmı diye kendi kendime söylenerek uyandım gece 🤷♀️
Vuslat23 Ben ruyamda hic hamile bile degilken hamile olacagimi bir oglum adida mirac diye seslendim bide ramazanda dogacak deniyordu gozleride maviydi:)) hamile kaldim erkek bekliyoz ramazanda dogacak , goz rengini dogunca gorecegiz:))
_Mother_ Aysn34 rüyamda erkek gördüm ama kızım olacak 😂 ama dün rüyamda kızımı emzirdiğimi gördüm sol göğsümden süt gelmiyordu ama sağdan baya geliyordu hatta kızım ağzını çekince böyle çeşme gibi fıçkırıyordu rabbim hayırlara yorsun inşallah 🤗 belki rüya yorumlamaya bilen vardır yorumlar ise sevinirim
Zeynepreyyan Ben hep kız bebek görüyordum. Cinsiyeti öğrenmeden 1 hafta önce erkek diye gördüm. Doktor erkek dedi
pink_dream25 Aysn34 rüyamda altın bilezik taktım 2 tane anlamı erkek bebekmiş bakalım görücez🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Kimkibu Aysn34 erkek gördüm hep hatta tutundugu gece bile rüyamda gördüm gelicem ben diyodu hep erkekti rüyalarımda ama allah nasip ederse kızım olacak😊 tersi derler hep
Edakuz58 Cinsiyet ogrenecegm bi onceki gecesinse dua ettm nolur Allahm cinsiyeti ne ruyama cikar die 1 yaslarnda erkek bebek gördum ertesi gun gittm kizim olcagni ogrendim
svksym Aysn34 tersi çıkıyor galiba ben hep erkek gördüm hatta isim bile duydum ama kızım olacak inşallah ❤