Kızlar 13 haftalık gebeyimm midem bulanıyo gibi ama bulanmıyo hazımsızlık var galiba yediğim midemden aşağı inmiyor boğazımda duruyo sanki sabah uyanınca bi başlıyorum akşama kadar saniye başı geğiriyorum sürekli ve sadece akşamları kusuyorum bunu yaşayan varmı?? Ne yapıyosunuz bu durumda çok fenayım çok berbat bi his gerçekten