2prensesannesiiiii Kbraisik1 benim ilk hamileliğimdede öyleydi sormuştum hıçkırık denmişti ister istemez merak endişe olmuştur rahat ol Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️
maviruya Kbraisik1 Bebek hıçkırğı olabilir. 33+2′yiz oğluşumu hemen hemen her gün hıçkırım tutuyor bir haftadır :)
minikfare1 Kbraisik1 bende de olmuyor bebeğim baş aşağı durduğunda ellerini hissediyor olabilirsin demişti doktorum
Kbraisik1 minikfare1 bu böyle çok el gibi değil kalp atışı gibi hıçkırık gibi çünkü 1 sn aralıklarla oluyor canım o yüzden korkmuştum bende
Seda-34 Kbraisik1 benim 21 haftalık. Sık sık oluyor bu kalp atışı gibi armalar. Bazen altta bazen üstte bazen yanda😃 doktora sordum muhtemelen hıçkırık tutuyordur dedi baya da sık oluyor dedim olabilir dedi
Kbraisik1 Seda-34 bende yine gidince sorucam ama sizin ve arkadaşların dediği gibi muhtemelen hıçkırık 😊😊
Kbraisik1 2prensesannesiiiii Aminn canım benim Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayın nasip etsinnn 😊♥️
Kiymtaysenur Kbraisik1 benimde öyle oluyor sertleşiyor bazen orda hareket hissediyorum bende anlamadım