Canm bu hepimizde var
Bende 14+0 oldum hala her kontrole korkarak gidiyorum ve benim ilk gebeliğim
Sanırım doğurana kadar bu endişeler içimizde kalıyor haftası önemli olmadan
Ben çareyi şöyle buldum; olumsuz yorum yada konu okumuyorum, anne bebek sağlığı ile ilgili yazılae okuyorum, bebek elbiseleri bakıyorum
Aklımı dağıtıyorum, aklıma öyle şey geldiği zamanda stres bebeğimi üzer o yüzden stres ypmamalıyım diye kendimi uyarıyorum :)
İnşallah sağlıkla kucağımız dolar