yelizyeliz insan bu durumda heyecanlı ve meraklı olabiliyor insanlara sorduğunda tahmin olduğunu bilse bile seviniyor mutlu oluyor rahatlıyor bu karşılıklı sormak danışmak gibi birşey. Üslubunuz hoş gelmedi 🙃 neden soruyorsunuz yok %90 demiş hani dememişti gibi gibi … siz yorum yapmayın yorumunuz yada tahmininiz yoksa konuşmak isteyen yada tahmini olan yorum yapar güzellikle teşekkürler 🙏🏻🙃 bir anne adayı olarak burda bir çok şeyi bende danışıp soruyorum mutlu ediyor motive ediyor sohbet oluyor umarım anlamışsınızdır.