Bende anlamıyorum doktoru aradım üşütmus olabilirsin idrarda enfeksiyon olabilir dedi enfeksiyon için fitil verdi ama ben kullanmak istemediğim için almadım bide sıcak bısıler ısıtıp oraya koyabilirsin ağrıyan tarafına dedi sıcak bırsey koymak rahatlatır dedi bilemedim sol kasikta aniden giren bı ağrı idrarda sonra geçip hep idrar esnasında oluyor