MyPrncssArwen Bayanlar, normal d. sonrası kanamalar olacak bunun için hangi ped alınmalı??? pek bir bilgim yok o yüzden bilenler yazabilirler mi ? 1.Normal doğum da ne kullanılır? 2.Eger sezeryan bir doğum olursak ameliyatlı bolgeye özel ne kullanılır?
Dyg61 MyPrncssArwen ben sezeryan oldum depend kullandım çok kanamam olmustu doğumdan sonra normal doğumda da öyledir diye düşünüyorum depend külot gibi giyilen bir ped rahat edersiniz sezeryan bölgesi için tam olarak ne soruyorsunuz krem falan mı ya da baticon gibi mi
Kardelen_12 MyPrncssArwen ben normal doğum yaptım doktor bebek bezi koymqmai söyledi deepend almadım bir kaç gün bebek bezi kullandım daha sonrasında gece olan Orkid kullandım
DlgluSeyda MyPrncssArwen geçen hafta normal doğum yaptım sadece ilk gün hasta bezi kullandım 2. Günden itibaren normal boy ped kullaniyorum 1 haftada iyice azaldı şuan lekelenme gibi oluyorum sadece. Ama kişiye göre degisir mi bilmiyorum. Bana doktorum 2. Gün demsti eger hasta bezi kullaniyosan artk pede geçebilirsin boşuna terletmesin o seni diye
masalsmomm MyPrncssArwen benım ilk bebeğim 5 yasında normal dogum yapmıstım normal oed götürmüştüm ama cok kanama oluyor yani sürekli degıstırmek zorunda kaldım depend yokmuydu yoksa benmi bilmiyodum artık 🤷♀️ Simdi hamileyim depend alıcam cok tavsiye edılmısti bu sayfada yedek pedde koyarım cantaya