Caginyagizmom bol su için, idrarınızı tutmayın, ilişkiden sonrada mutlaka idrarınızı yapın, iç çamaşırınız da ıslak olmasın mutlaka günlük değiştirin. Ben de iki kez yaşadım gebeliğin basından beri. Çok su içemediğimden oluyormus hatta en sonuncu şiddetli böbrek ağrısı, ateş yüksekliği yaşattı bana. Doktor fitil ve ilaç vermişti uyarılarada uyunca şükür atlattım