Tubiiko
evet ya ben burada okuduklarımdan dolayı korkarak gittim dedim canım yanacak filan diye ama yok doktorum dedi sakin ol popoyu sakın kasma derin nefes aldım bitti direk 2 snlik bişey tavsiyem sakın kasmayın yani normal alttan muayene gibi düşünün sadece parmalarıyla bakıyor 🙂