5+4 olduk kesemizi gördük şükür. Haftaya kalp atısını duymaya gidecegiz. Benim belirtilerim ara ara kasık ve belde agrı, gaz, mide ekşimesi arasıra. Baska bir sıkıntım yok şükür mide bulantısı yok. Lekelenme yok denecek kadar hafif bi kahverengi bisey geldi o kadar.