Gonec_seyhan 12+3 deyim bebegimi ne zaman hissebilirim cok merak ediyorum sizler nasil hissetiniz ilk
Sarisinanne Bende 12+4 arada bir kasiklarimda kipirdama hisediyorum piskolojiktir diye dusundum ama bir kac kisiyle konustum ic karin dar oldugu icin daha cabuk hisediliyormus ilk cocuk ikinci cocuk gibi alakasi yokmus :)
Irmakayla 11+3 oldum bugün sanki balık kıpırtısı gibi bisey tarif edemiyorum kasıgımin ustunde ama bebek mi bagırsak mı gaz mı bilemiyorum ama yinede cok tatlı geldi
Bilge44 Ilk hamileliğim ben 20. Haftada hissettim hatta gaz sandım bir hafta boyunca. 6. Ayda bile ilk kez hissedenler var. Kişiden kişiye değişir elbette bir de kaçıncı gebelik olduğuna bağlıymış 🥰🤰🏻
Nupeell @Irmakayla gazdır o canım genelde 14-15 ten sonra hissediliyormuş ben ilk gebeliğim olduğu için tam 20 de hissettim
Irmakayla Nupeell 2. Gebeligim kuzum ama nedense kızıma dahil hiçbirşey hatırlamıyorum kaç haftalık falan hissettim bilmiyorum unuttum 🙈hayırlısı sağlıklı olsunlar insallah
Nupeell @Irmakayla 2. ise denilene göre daha erken hissedilirmiş 🙈 yani kişiden kişiye değişiyor aslında canım sağlıklı olsunlar da inşallah 🤲