Melike07 Canım kızımla yolun yarısındayız. 20+0 havuç kadar olduk miniğimle. Bugüne çok şükür. 🙏 Her şey yolunda ilerliyor. Bulantılar yok, cinsiyet belli, hareketleri ile artık her gün varlığını hatırlatıyor. Sizler kaç hafta oldunuz, nasıl gidiyor ?
34_21_23 Melike07 bizde 21+2 günlük olduk 😊 ama bugün biraz adet sancısı gibi sancı oldu kadıklarımda. Sizde de oldu mu hiç
mucizem2222 Bende artık 12 den sonra 20+0 💞 Her şey yolunda bin şükür cinsiyetimiz erkek hareketler başladı hayırlısı ile sağlıkla kucağimza alalım İnşallah 🙏♥️♥️
Melike07 34_21_23 ara ara kasıklarda ağrı oluyor. Rahim genişlediği için dediler öyle oluyormuş ama yine de doktora sormak lazım 🌸
Melike07 EmirAta ben 18+3′ten beri hissediyorum ama telaş yapmayın herkesin hamileliği farklı en kısa zamanda hissedersiniz inşallah 🙏🌸
Nonamee EmirAta bende 20+1 im hissedemiyorum bebeğin eşi önde olduğu için diye düşünüyorum ama herkes hissedince de korkuyorum