melisakrynk canım dönerse döner dönmezse canı sağolsun korkma. Benimki 33 ten beri kanalda bişe yapmadığım halde o kişiye göre değişiyor. Benimki kanalda olmasına rağmen kendimi hem normale hemde sezeryana alıştırıyorum nasıl geleceği hiç belli olmuyor bu kutucukların 🙃 kendini motivite etmeyi öğren korkma iki türlülünde zorluğu var zaten güzel şeyler kolay olmuyor 🙃 sen sadece bebeğini düşün onu kucağına alıcağın zamanı düşün ha bu kız niye bu kadar rahat konuluyor diyeceksin benim ilk gebeliğim bu 🥰 36 haftalığım. Ve başından beri hep sorunlu geçti riskli geçti hatta yatarak geçti maalesef hep kaybetme korkusuyla büyüdü oğluşum. İlk gebeliğim 5 haftalıktan sonlandırıldı düştü kendiliğinde bunda ayrı bi titredim üstünde ve hep dedim ki Allahım sen bana evlat acısı verme onu kucağıma alıcağım zamandaki acıya razıym. Sonuçta Burda çok postlar okuduk bebeğini kaybeden , ölü doğum yapan , bebek sahibi olamayan nice anneler var. Allahım onların acılarıyla sınamasın. Yoksa ameliyatmış dikişmiş hiçbir önemi yok onların acısının yanında 👍☺️