Kızlar geçen hafta doğum yaptım ara ara ruhum daralıyor , yoğun çalışan biriydim şimdi evde kalacak olmak vs kendimi işe yaramaz hissettiriyor .
bebeğimi çok çok seviyorum onu dünyalara değişmem ve evde bırakıp hemen çalışmayı düşünmem ama bu içimi daraltan ruh halinden nasıl kurtulabilirim ?
instagramda falan takip edebileceğim bir sayfa var mı en azından herkesin benimle aynı durumda olduğunu görüp kendimi rahatlatmak istiyorum :(
veya bu konuda daraldıkça aklıma getirip gülümseyecegim bir yazı falan…
eşim evden gidecek diye aklım çıkıyor şimdi annem yanımda ama o da gidince ne yaparım diye düşünmekten sağa sola sataşıp duruyorum