Minigim20 Kizlar duru granül almıştım ama pek hoşuma gitmedi baby me alayımm deneyim diyorum kullanıp memlun kalan var mı tavsiye eder misiniz
Ozsen35 Minigim20 ben uni baby kullanmıştım ama lekeleri hiç çıkartmadığı için omo baby kullanıyorum çok memnunum
kubra_c Minigim20 Siveno’nun bebekler için sıvı deterjanını tavsiye ederim hem içeriği temiz hemde trendyoldan uygun fiyata bulabilirsiniz 😌
Buketkucuk Minigim20 unibaby ya da direkt beyaz sabun rendesi falan kullanmayı düşünüyorum bakalım kısmet🙌🏼
Minigim20 Sen1meleksin canım yikadigim da bi değişik geldi kokusu bana hamilelikten mi bilmiyorum ama sevemedim birde kıyafetler yıkanınca yumasak olmadı hiç ondan başka denemek istiyorum
egemommm Minigim20 Bende unı baby sıvı deterjan aldım mavi renkli olandan ☺ bir de o markanın yumuşatıcısını aldım ama onu bir süre kullanmıycam
Btltlg OMAYBABY duru granül aldım kokusu hoş ama makineye koymadan önce sıcak suda çözdürmek gerekiyor. Yorucu baya denemek için yarım kilo almıştım değiştireceğim.
Minigim20 Btltlg Allah’tan denemek için bende ilk olarak minik almıştım canım dediğim gibi kokusu benle alakalı olabilir ama diğer yönü ile de pek sevemedim o yüzden sıvı detarjan denemek istiyorum birde
Happylif3 Bi-anne Hayır çok iyi. Daha dün yıkadım bugün ütüledim hatta. Aynı markanın leke çıkarıcısı var. Oda çok çok iyi