birprensesvebirprensannesi bugün 34 haftalık oldum 11 haftalıktan beri sayısız ilaç kullandım , söylemek doğru olur mu bilmem ama fitil kullandıkça daha çok yanma oluyordu doktora söylemeden fitili bıraktım 4 gün oluyor daha rahatım , borifem diye bi ilaç yazdı onu kullanıyorum o kadar rahatlatıyor ki sadece kullanırken biraz insanın canı yanıyor . 2,3 gündür ılık suyla duş alırken ufak şişeye su ve çok az sirke koydum öyle de rahatlatıyor . Tabi siz denerseniz nasıl olur bilmiyorum çok geçmiş olsun ☺️