ipek02-02 Sen1meleksin aynen bizde 35 Sen1meleksin aynen Bizimde öyle bulmaz bence bende o düşünüyorum 💙✨👶🏻😂😂
edyr Nursel67 Ben de 31+4 🥰 oğlum 34+5’te, kızım 36+0’da doğdu. 3. bebeğimi bekliyorum. Mart’ı görsek korkmam artık 🙏
Papatya-20 Havvaozgur aynı haftadayız ama bana sezeryan tarihi verildi 27 subat dogum gözüküyor 😇🤰🏼👶🏼✨💙