busbusbus10 Kızlar 37 haftalığım erken doğum riskim vardı bebeğim dönmedi sezeryan olcam gün vermedi bugün günlük pedime kan geldi duştan sonra internetten nişan yazıyor ben ne yapmalıyım şimdi akıl verirmisin
Tevhide001 busbusbus10 Suyunuz gelmediği için endişelenmenize gerek yok ama doktorunuzu mutlaka bilgilendirin.
Busbus58 busbusbus10 canım benmde nişanım gelmişti 2 gün sonra sancım başladı telaş yapıp gitmene gerek yok. Bebeğinin hareketlerni takip et yalnız önemli olan o .
Busbus58 busbusbus10 sancılarını takip et canım 10 dk da bir düzenli şekilde devam ediyorsa git. Sıcak duş falan al sancı ve bebek hareketlerin sürekli takipte kal
Bebek-geliyor busbusbus10 su gelmediği için korkmayın ama doktorunuzla iletişime geçin duruma göre hareket edecektir.
spiker_anne busbusbus10 Rahatla sakin ol canım duş al hareket et bak bakalım sancılar başlayacak mı, benim nişanım sabah gelmişti akşam doğurmuştum ama bu 1 haftada sürebilir kendini takip et ❤️❤️
busbusbus10 spiker_anne açılmam fln yok sadece yumuşama varmış eve gönderdiler beni ama korkmuyor değilim ya bişey olursa 🥺